Els berguedans Lluís Picas, Darío Giménez i Albert Torner fan un bon paper a la Ironman de Mònaco

Lluís Picas i Darío Giménez, del Club Natació Sallent; i Albert Torner, del Club Triatló Berga, han participat a la Ironman de Mònaco, una prova de llarga distància que ha consistit en 1.900 metres de natació, 90 quilòmetres de bicicleta, i mitja marató de 21 quilòmetres i mig.
La prova es va desenvolupar amb condicions meteorològiques adverses, ja que va ploure fins moments abans de la sortida, la qual cosa va fer que el circuit de bicicleta, de 1.800 metres de desnivell acumulat fos molt perillós. Dificultats en la prova de bici, i la cursa també és una de les més dures. Tot i això, els triatletes van aconseguir el seu objectiu marcat. Lluís Picas, de Puig-reig, va creuar la línia de meta amb un temps de 5 hores, 9 minuts i 17 segons, amb una posició final del 166, d’un total de 1.200 atletes. Darío Giménez, de Gironella, va fer 5 hores, 21 minuts i 14 segons, i es va classificar el 231. I Albert Torner, de Berga, va fer un temps final de 5 hores, 13 minuts i 15 segons.
La prova de Mònaco la va guanyar el triatleta Andreas Raelert, que l’agost va disputar les olimpíades a Pequín. El barceloní Marcel Zamora va quedar quart, i va ser el millor representant català. Cal destacar també la presència del campió del món Chris Mc Cormack.