Una setantena d’infants i joves participaran aquest diumenge, 24 d’octubre, en el primer Festival Infantil i Juvenil de Dansa Popular, que es farà a partir de 2/4 de 6 de la tarda al Teatre Patronat de Berga. Els joves balladors formen part de quatre esbarts que prendran part en la trobada. Es tracta de l’Esbart Queralt de Berga, el Cadí de Bagà, l’Esbart Dansaire de Manresa i l’Esbart de Rubí. Aquesta és una iniciativa del berguedà Joan Comellas i que vol ser una novetat destacada en la programació habitual del teatre Patronat.
Cada un dels esbarts farà tres ballets. Ho faran de manera intercalada començant pels amfitrions, l’Esbart Queralt de Berga, i seguint pels de Bagà, Manresa i Rubí.
La intenció de l’impulsor del certamen és que si la resposta del públic és bona es pugui repetir la representació de cara l’any que ve. De moment, aquesta primera edició del Festival Infantil i Juvenil de Dansa Popular es farà, com dèiem, aquest diumenge al Teatre Patronat de Berga. L’entrada és gratuïta.

