L’Ajuntament de Berga amplia els usos del pavelló vell i ofereix la possibilitat a tots els ciutadans que en puguin fer ús per a la pràctica esportiva, sense necessitat que formin part d’un club esportiu. D’aquesta manera, l’objectiu del consistori és promocionar la pràctica de l’esport entre els berguedans.
A partir de demà, dimecres, tothom qui ho vulgui podrà fer servir aquest equipament per jugar a futbol sala, bàsquet i handbol. Només caldrà fer una reserva prèvia al telèfon 618.985.614.
La reserva de la pista és per una hora i cal que els usuaris siguin un grup mínim de sis persones i es comprometin a respectar la normativa de l’espai esportiu, tal com ha explicat el regidor d’esports de Berga, Ramon Bajona.
Els dies i horaris per fer ús del nou servei són el dimecres de 6 de la tarda a 8 del vespre, els dijous de 6 de la tarda a 11 de la nit, i els dissabtes de 10 a 11 del matí i de 4 a 6 de la tarda. I des de l’Ajuntament no es descarta la possibilitat d’ampliar horaris en funció de la demanda.
L’equip de govern també ha volgut deixar clar que si la resposta de la ciutadania és positiva, en el futur la iniciativa també es podria ampliar a altres equipaments de Berga, com ara el camp de futbol.

