Ramon Cabra s’acomiada amb la millora de la xarxa de clavegueram de Castellar del Riu com a gran projecte de l’últim mandat

Ramon Cabra s’acomiada com a alcalde de Castellar del Riu després de 20 anys amb la millora i l’ampliació de la xarxa de clavegueram del municipi com a principal obra del seu últim mandat. Es tracta del projecte que ha centrat bona part dels esforços de l’equip de govern en aquests últims quatre anys i que té un pressupost de més d’un milió d’euros. L’obra encara no està acabada però sí ben encarrilada, ja que segons ha explicat a Ràdio Berga Ramon Cabra, “ja hi ha tots els permisos, està tot aprovat i comptem amb els diners necessaris”. Cabra remarca que a més s’han construït quatre dipòsits d’aigua nous i s’ha fet arribar la xarxa a totes les cases habitades amb quilòmetres i quilòmetres de clavegueram.
Una altra obra que ha destacat Cabra dels seus anys com a alcalde és la construcció del centre cívic d’Espinalbet i els treballs, que “no s’han deixat de fer”, de manteniment de les carreteres. Per tot plegat, l’alcalde fa una bona valoració de la seva àmplia etapa al capdavant de l’Ajuntament. L’encara alcalde de Castellar del Riu reconeix que el projecte que no s’ha tirat endavant i que li deixa cert mal regust de boca és no haver pogut reactivar l’estació d’esquí dels Rasos de Peguera, perquè –diu– “hauria estat un revulsiu econòmic important per a la comarca”.
El seu successor com a cap de llista de CiU a Castellar del Riu serà Adrià Soler.