La Fira de Sant Martí de Puig-reig ampliarà el nombre de parades respecte l’any passat. La mostra multisectorial, que es farà aquest cap de setmana, tindrà entre 70 i 80 expositors, mentre que l’any passat no es va arribar als 70. Un petit augment que té molt significat, perquè segons ha dit l’alcalde de Puig-reig, Antoni Clement, que creixi la participació en temps de crisi és una bona notícia.
Hi haurà diversitat de productes en un recinte firal que enguany, com l’any passat, se situarà al centre del poble. Si en l’edició passada es va estrenar ubicació, aquest any s’hi aposta de nou perquè va funcionar molt bé deixar els pavellons per situar les parades i els expositors als carrers Major i Llobregat.
Alimentació, serveis, automoció… són sectors que tindran presència a la Fira de Sant Martí de Puig-reig, que es complementarà amb un ampli ventall d’activitats paral·leles, com ara obres de teatre (al pavelló), i també al recinte firal: demostració de puntes de coixí, espectacle infantil, trobada de gegants, proclamació de la pubilla i l’hereu, i entre d’altres, i com a novetat, hi haurà una exposició de modelisme naval, en la qual es podran veure vaixells que no només són d’exposició sinó que també participen en concursos de navegació.
El fet que la mostra se situï al mig del poble comportarà canvis circulatoris durant tot aquest cap de setmana. Els carrers Major i Llobregat quedaran tallats i als visitants se’ls recomana aparcar als afores, ja sigui a la zona del camp de futbol si s’accedeix per Puig-reig nord, o bé a la Farinera si es fa pel sud. A més, com que no es podrà circular pel centre en vehicle, si es vol donar la volta al poble s’haurà de fer per la carretera que enllaça des del camp de futbol fins a la carretera de Casserres.
La Fira de Sant Martí de Puig-reig d’aquest dissabte i diumenge, 5 i 6 de novembre, obrirà a les 10 del matí i s’allargarà durant tota la jornada (tots dos dies).



