Saldes concentra els actes de la Festa Major en quatre dies

Saldes dóna el tret de sortida a la Festa Major, que enguany concentra les activitats en quatre dies. Es redueix la durada però es manté més o menys el nombre d’actes, segons ha explicat la regidora Laura Coronas.
La Festa Major de Saldes arrencarà aquesta tarda amb el concurs del Pagès Saldenc, amb proves com ara buscar ous de guatlla enmig del fang o bé passar-se un porró de vi i beure sense tacar-se, entre d’altres.
A les 7, cantada d’havaneres amb Sac i Ganxo i a la nit, discoteca mòbil. De cara a demà, divendres, s’han preparat actes dedicats als més petits: al matí, d’11 a 1, inflables, jocs recreatius, esportius… i a la tarda, a les 6, animació infantil. Més tard, a 2/4 de 7, show festival, i a la nit, a 2/4 d’11, nit jove amb Artur Martí, Tinajas i Les Absentes. I per acabar el divendres, discoteca mòbil.
Pel que fa al cap de setmana, dissabte al matí hi haurà circuit de quads elèctrics i de segways. A la tarda, concurs de botifarra a les 4, i jocs de cucanya a les 6. I a les 11 de la nit, ball de nit amb Sylette i discoteca mòbil.
La Festa Major de Saldes es clourà diumenge amb cercavila amb els gegants i nans sortint de la missa d’11. El ball de gegants serà un homenatge, enguany, a Josep Casadesús, veí de Saldes que va morir la setmana passada. Un home que havia portat els gegants i era molt actiu i implicat amb el poble.
A la 1, festa de l’escuma. A les 6 de la tarda, concurs de truc. I al vespre i a la nit, ball amb Jordi Bruch, que posarà punt final a la Festa Major de Saldes. Una festa que cada any és participada, fet pel qual els organitzadors confien que un any més comptarà amb una bona assistència de públic.