Televisió del Berguedà deixarà d’emetre aquest cap de setmana pel canal 37 de la UHF al Baix Berguedà i passarà en breu a emetre pel canal 49 UHF. Un canvi de freqüència motivat per la nova emissió comuna que a partir d’ara es farà pel Berguedà, el Bages i el Solsonès, ocupant un dels tres canals de televisió amb llicència per aquestes comarques.
Els veïns de l’alt Berguedà ja van poder fer fa unes setmanes el canvi de canal, passant a sintonitzar les emissions pel canal 49 de la UHF gràcies a l’adaptació dels emissors. Ara, també arriba al baix Berguedà, tan bon punt Abertis Telecom faci efectiu el canvi de freqüència.
Abans per aquest canal s’emetia Televisió de Manresa però gràcies a la compra d’una llicència Televisió del Berguedà arribarà a tres comarques. Unes emissions per la nova freqüència que arriben sense canvis, mantenint la programació que ofereix la tele local de Berga i comarca complementada amb programes de la Xarxa de Comunicació Local, com a televisió adherida.




