El parc de terror Horrorland anuncia que també obrirà per Nadal

Horrorland arribarà més enllà d’aquesta tardor. Els impulsors del parc, el primer complex temàtic de terror del sud d’Europa, han anunciat aquest dimecres que preparen una ‘Christmas Edition’ (edició de Nadal) de la iniciativa. Segons ha explicat a l’Aquí Berguedà un dels cervells del projecte, Climent Vila, es tracta d’una idea inèdita a la zona: “No s’ha apostat mai per aquest tipus d’oci i pretenem que sigui el Nadal més terrorífic de tots els nostres visitants“.

La proposta d’ampliar la iniciativa i crear un parc de terror nadalenc ve arran de l’èxit que ha tingut la primera edició d’Horrorland, que tot just ha obert portes aquest dimecres i que causarà furor a Cercs fins el 17 de novembre. “La idea ha sortit tan bé i ha agradat tant que creiem que hem de fer un pas més”, ha dit Vila.

De moment, els impulsors no han donat cap data ni pista sobre el contingut de les atraccions del parc de Nadal. Això sí, han assegurat que serà una oferta diferent a la del parc de tardor i estarà ambientada en aspectes del Nadal.

Dia de convidats per inaugurar el parc

Horrorland ha obert portes aquest dimecres i ho ha fet amb un espectacle impressionant i amb l’estrena de totes les seves atraccions. Uns 800 convidats, entre periodistes, autoritats, youtubers i influencers, han estat els primers en assaborir l’oci terrorífic de les naus del Centre d’Empreses de Cercs, als peus de la central tèrmica, en una jornada que ha servit d’assaig general per aquest dijous, el primer dia que s’obrirà per a les persones que han comprat entrada.

La pluja ha obligat a fer canvis d’última hora a l’organització, que preveia un gran espectacle pirotècnic a l’aire lliure per inaugurar el parc. Finalment, l’acte s’ha hagut de fer a l’interior d’una de les naus del parc, la que està dedicada al marxandatge, als jocs de CabroWorld i a l’espai de menjar i begudes. Els focs artificials s’han substituït per artefactes interiors que han mantingut l’espectacularitat de l’estrena. L’acte ha acabat amb un apoteòsic tall de cinta amb una motoserra i amb l’obertura de les atraccions.

X