La Farsa suspèn els Pastorets d’aquest diumenge per la inundació del teatre i tanca temporada

autor: la farsa (twitter)

L’Agrupació Teatral La Farsa ha decidit suspendre la funció dels Pastorets, prevista per aquest diumenge, dia 13 de gener, que havia de servir per tancar la temporada. L’entitat ho ha anunciat a través de les xarxes socials, poques hores després que el teatre municipal de Berga quedés inundat per una avaria del sistema anti-incendis.

La Farsa retornarà els imports de les entrades comprades per internet. Tots aquells que hagin comprat els tiquets rebran l’ingrés dels diners pagats al compte des d’on van efectuar l’operació.

L’Ajuntament de Berga ja ha activat el procés d’assecatge de tot el material que va quedar moll com a conseqüència de l’avaria. Quan estigui tot sec, el consistori i La Farsa faran una valoració dels danys, amb especial atenció a aparells electrònics i decorats que restaven instal·lats per poder fer l’última funció de la temporada, aquest diumenge.

La inundació

El teatre municipal de Berga va quedar inundat a primera hora del matí de dimarts. Segons sembla, per culpa d’una avaria en el sistema anti-incendis, que va saltar quan no ho havia de fer i va acabar inundant la part de sota l’escenari i un tros de la platea.

En total, i segons van informar els Bombers, es van treure prop de 3.000 litres d’aigua de la part inferior de l’escenari. Des d’aleshores, la brigada treballa per assecar tot el teatre quan abans millor perquè s’hi pugui tornar a fer activitat i es puguin avaluar tots els danys.

teatre-berga-inundat-1

X