Horrorland obre inscripcions a unes noves jornades de càstings. El parc del terror de Cercs ja prepara la seva segona edició, que, a banda de presentar fins a 10 atraccions renovades, farà augmentar la xifra de treballadors fins als 140. L’any passat n’hi havia 120 entre espantadors i personal de restauració, botiga i neteja. D’aquests, uns 90 repeteixen, de manera que el parc necessita omplir una cinquantena de vacants.
Per fer-ho, ha obert uns càstings on els impulsors miraran amb bons ulls els aspirants del Berguedà. “No som aquí perquè sí. També volem donar feina a la gent que viu aquí per tornar a la comarca part de tot el que ens ha donat”, ha explicat a l’Aquí Berguedà un dels impulsors, Climent Vila.
Per tot plegat, Horrorland busca “gent activa, dinàmica i amb moltes ganes de treballar”, més enllà de grans currículums i experiència. “No busquem professionals del món del terror per fer d’espantadors. Volem gent amb inquietuds. Nosaltres, un cop passin els càstings, ja ens encarregarem de formar-los”, ha dit Vila.
De moment, el parc ha obert el mail casting@horrorlandpark.com perquè els aspirants a fer d’espantadors o a ocupar les vacants de restauració, operacions, botiga i neteja enviïn els seus currículums. En tots dos casos, cal que els candidats tinguin més de 18 anys i presentin la documentació abans del dia 9. El càsting serà l’endemà, el dia 10.