Empreses

El Berguedà llança un concurs de fotografia sobre el comerç de proximitat i sorteja fins a 900 euros en vals de compra

El Berguedà llança un concurs de fotografia sobre el comerç de proximitat i sorteja fins a 900 euros en vals de compra

En marxa un concurs de fotografia a Instagram per promoure el comerç de proximitat. L’Agència de Desenvolupament del Berguedà, en coordinació amb les associacions de comerciants de la comarca, ha llançat el certamen amb la idea de “reforçar el missatge de promoció comercial, també per part de la ciutadania, que són els que compren dia a dia al comerç de proximitat, i que són els millors prescriptors”.

Per participar-hi, cal publicar una imatge a Instagram comprant en qualsevol tipus de negoci, comerç o establiment del Berguedà, la imatge d’un establiment del Berguedà, o un producte o servei adquirit en un comerç del proximitat del Berguedà. A la publicació cal afegir-hi les etiquetes #comprabergueda i #terradefuturs. També s’anima als participants del concurs a mencionar el nom de l’establiment, el municipi del Berguedà el qual pertany i que expliquin en poques paraules què és el que es valora més de la compra o de l’establiment, ressaltant així els valors del comerç local, enfortint el vincle emocional i reivindicant el sentiment de pertinença territorial.

L’etiqueta #comprabergueda s’ha creat específicament per a la campanya i té la funció d’identificar les publicacions que hi participin. L’Agència espera que en un futur sigui l’etiqueta que es facin seva els establiments, les associacions de comerciants i les administracions de la comarca per promocionar el comerç de proximitat local.

L’etiqueta #terradefuturs vincula la campanya comercial amb la Marca territorial “El Berguedà Terra de Futurs”, ja que precisament aquesta Campanya Comercial es fonamenta i sorgeix dels valors d’aquesta marca.

Fins a 900 euros en premis

El concurs de fotografia repartirà fins a 900€ en vals de compra que se sortejaran entre tots els participants, que es sortejaran periòdicament. Les dates previstes dels sortejos són els següents dilluns: 29 de juny, 6. 13. 20 i 27 de juliol, i 3 d’agost. En cada sorteig hi haurà 150€ en vals de compra.

Participaran en aquest sorteig els usuaris que hagin realitzat publicacions vàlides segons les bases del concurs, en el període previ comprès entre l’anterior sorteig i el present sorteig. Qualsevol persona pot realitzar tantes publicacions com desitgi. El guanyador de vals de compra se sabrà per sorteig, mitjançant eines informàtiques que seleccionaran l’usuari premiat de forma aleatòria, automàtica i transparent, i rebrà 50€ en vals de compra. D’aquesta manera s’obre la possibilitat a la participació de més establiments.

Les associacions de comerciants del Berguedà faran arribar els cartells i explicaran els detalls de la campanya als establiments de la comarca. A banda, també vehicularan la gestió dels premis de vals de compra.

8 vídeos i 8 imatges

El concurs d’Instagram és una de les dues accions previstes per la campanya aquest estiu. L’altra és la difusió, durant els mesos de juny i juliol, de 8 vídeos i 8 imatges que reflecteixin els valors del comerç local. Cadascun d’aquests vídeos i imatges parlarà d’establiments, productes i serveis de Qualitat, Proximitat, Autenticitat, Tracte familiar, Experiència, Confiança, Varietat, Estalvi, Implicació, Sostenibilitat o Vida.

Lluís Vall, president de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà, afirma que “el comerç local és un heroi en tota aquesta situació ja que “ha estat al peu del canó des del primer dia adaptant-se als clients”. Per això, diu Vall, “ara és hora de que els clients els agraïm tot aquest esforç i seguim apostant per ells, perquè puguin continuar prestant els seu servei”. I conclou que “ha calgut una crisi com la viscuda perquè realment valorem el que teníem tan a prop”.

Els vídeos i imatges de la campanya estan protagonitzats per persones del Berguedà i es repartiran en format de cartells per establiments del Berguedà, en publicacions a les xarxes socials i a mitjans de comunicació comarcals.

Agència de Desenvolupament del Berguedà Comerç

Estic amb tu

Comentaris