El Consell Comarcal del Berguedà i Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) renoven el conveni que permet als berguedans comprar forfets de temporada a millors preus. El conveni té com a objectius potenciar i promoure la pràctica dels esports de neu entre els habitants i escolars de la comarca, afavorir-ne l’aprenentatge i la afició per aquests esports, per formar nous esquiadors que esdevindran els esportistes i usuaris de les estacions en el futur.
FGC és propietària i gestora de les estacions de muntanya de La Molina, Espot, Port Ainé, Vallter, Vall de Núria i Boí Taüll.
Poden optar als preus bonificats els empadronats des de fa 3 o més anys en qualsevol municipi de la comarca i/o els alumes escolaritzats als centres del Berguedà per al curs 2020-2021.
Per optar als preus bonificats, els interessats s’hauran de presentar al Consell Comarcal del Berguedà, amb cita prèvia, la següent documentació:
- El formulari de sol·licitud (en paper o format digital) degudament complimentat (formulari individual – formulari familiar)
- DNI del titular
- Certificat d’empadronament històric o Certificat d’escolarització
Després, un cop signat el formulari per part del Consell Comarcal del Berguedà, els interessats han de portar-lo a les oficines de La Molina i efectuar el pagament quan vulguin adquirir el forfet.
Sense el descompte, un forfet de temporada a la Molina per un adult s’enfila per sobre dels 500 euros. Amb la bonificació, els adults del Berguedà el poden aconseguir per 382. Consulta totes les tarifes, AQUÍ: