Gironella enllesteix l’Espai9, el nou coworking de Viladomiu Nou

L'Ajuntament de Gironella farà una jornada de portes obertes el pròxim dissabte, 14 de maig, i posarà en marxa l'espai el juny

Tot a punt per inaugurar l’Espai9, el local de coworking de Viladomiu Nou. L’Ajuntament de Gironella farà una jornada de portes obertes el pròxim dissabte, 14 de maig, de 16.30 a 19 h per tal que totes les persones emprenedores interessades en l’espai puguin visitar-lo. Això sí, l’equipament no entrarà en funcionament fins al mes de juny.

Per poder-lo començar a utilitzar com a punt de treball, les persones interessades poden reservar la seva plaça AQUÍ. Els requisits són estar donada d’alta al règim de la Seguretat Social, disposar de CIF de l’empresa, tenir l’alta censal de l’empresa i presentar l’escriptura de constitució o de poders en cas que sigui necessari. Un cop tramitada la sol·licitud, la Junta de Govern Local, aprovarà o denegarà la sol·licitud, i en cas de ser acceptada es crearà un usuari a la plataforma de reserves que permetrà reservar l’espai.

Lluís Vall, regidor de Promoció econòmica, explica que hi haurà tres tipologies de tarifes: mensual, setmanal i diària. Cada tarifa tindrà dues opcions: accés il·limitat o només durant 5 hores de matí (de 7.30 a 14 h) o de tarda (de 14.30 a 21 h).

MensualSetmanalDiari
Accés il·limitat100€50€20€
Accés reduït 5h/dia50€25€10€

*La quota mensual et dona accés les hores indicades els 7 dies a la setmana. 

*La tarifa setmanal et dona accés les hores indicades cada dia d’aquella setmana. 

L’espai disposa de 8 llocs de treball simultanis, 2 sales de reunions, despatx i office, impressora i fotocopiadora, internet d’alta velocitat, bústia de correspondència, calefacció i és accessible.

Com reservar lloc?

Per tal de poder reservar un lloc de treball, sala de reunions o despatx és necessari tenir un usuari donat d’alta al sistema de reserves, omplint aquest formulari i adjuntant tota la documentació necessària. Un cop enviat el formulari, la documentació serà examinada, i la Junta de Govern Local dictaminarà si s’accepta o es denega la sol·licitud, per tant, recomanem donar-se d’alta al sistema com a mínim 15 dies abans de la data en que es vulgui utilitzar l’espai.

Un cop fet aquest tràmit, es crearà un usuari a la plataforma, i es podrà escollir la quota. En el cas de les quotes mensuals, es cobraran automàticament a principi de mes al compte corrent indicat, i les quotes setmanals o diàries es compraran online.

Les persones amb quotes mensuals o setmanals no hauran de fer elles la reserva de l’espai, sinó, que la farà automàticament l’administrador, però les persones amb una quota diària sí que hauran de fer elles mateixes la reserva un cop pagada.

Les reserves, tant dels llocs de treball, com de les sales de reunions i el despatx s’hauran de fer mínim amb 72 hores d’antel·lació.