La Patum de la Pietat ha fet l’assaig general davant de Berga Residencial, la nova residència de gent gran del passeig de la Indústria. Va ser dissabte a la tarda, a la plaça Cim d’Estela, davant la mirada dels usuaris de la residència que van poder veure les comparses des de primera fila per primera vegada.
És la primera vegada que la Patum del barri de la Pietat visita Berga Residencial. I és que, de fet, és la primera Patum que viu la nova residència del Vall. El centre va obrir portes fa cosa d’un any, superat el moment més dur de la pandèmia. Ara bé, l’any passat tampoc va poder tastar l’ambient de Patum perquè l’Ajuntament es va veure obligat a suspendre-la per la situació pandèmia encara no permetia celebrar-la.
Ara la Patum de la Pietat encara la seva setmana gran. Els actes principals de la festa se celebraran entre el pròxim divendres, 3 de juny, i dilluns, dia 6.