Un accident a la C-16 a Berga amb 4 cotxes implicats provoca 4 quilòmetres de cues en sentit sud

Hi ha set ferits (6 lleus i un menys greu) que han estat traslladats entre l'Hospital de Berga i el de Manresa. L'accident ha obligat a fer desviaments de cotxes cap a l'interior de Berga.

Tarda complicada a la C-16 a l’altura de Berga. Cap al migdia d’aquest divendres s’hi ha produït un accident amb quatre cotxes implicats que ha obligat a tallar la carretera en un primer moment en tots dos sentits. Després s’han començat a fer desviaments de cotxes cap a l’interior de Berga. I cap a quarts de cinc s’ha pogut obrir un carril de la circulació en sentit nord (n’hi ha dos). En sentit sud, això sí, el tall de la carretera continua (17.35 h) i se segueixen fent desviaments dels vehicles cap a dins de Berga.

Segons han confirmat fonts del Servei Català de Trànsit, l’accident ha causat set ferits. D’aquests set, n’hi ha sis de lleus i un de menys greu. Quatre dels lleus han estat traslladats a l’Hospital de Berga. Als altres dos se’ls ha derivat a Manresa, juntament amb el ferit menys greu.

Tot plegat ha originat cues de fins a quatre quilòmetres en sentit sud, en una tarda que ja es preveia complicada a la C-16, a tocar del cap de setmana de Cap d’Any.

X