El recorregut dels passacarrers de Patum 2023

Els regidors, dimecres, i els administradors, dissabte, han d'encaixar els seus salts en un recorregut prèviament definit i debatut en el si del Consell Municipal de Patum

Amb la publicació del programa de La Patum 2023, també es destapen els recorreguts de les dues passades de nit d’aquesta edició. L’alcalde, Ivan Sànchez, ha explicat que s’ha intentat que no es concentressin molts salts en una mateixa zona, tot i que en alguns casos ha estat inevitable. Els regidors, dimecres, i els administradors, dissabte, han d’encaixar els seus salts en un recorregut prèviament definit i debatut en el si del Consell Municipal de Patum.

Així, la passada de dimecres tindrà 23 salts, comptant també els tirabols a la plaça Sant Joan i a Sant Pere. Començarà davant l’Ajuntament i passarà per indrets com la Pietat, el carrer Balmes, la placeta Ciutat, la plaça de les Cols, el Casino, la plaça de la Creu, la plaça dels Països Catalans o els Jutjats Vells.

El passacarrers de dissabte, en canvi, tindrà 18 aturades: s’acostarà a Santa Magdalena i a l’hospital, farà un salt a la plaça Sant Ramon i a la plaça del Forn, s’aproparà al convent de Sant Francesc, farà salt al mig del carrer del Roser i també a la plaça de les Fonts, just abans d’enfilar els tirabols a Sant Joan i Sant Pere.

X