Puig-reig acollirà un any més les jornades de comunicació del Fòrum 10 amb un programa ple de cares conegudes

Les jornades duraran tot el mes de novembre i tractaran diferents àmbits del món del periodisme i la informació

@AjPuigreig

Puig-Reig tornarà a gaudir de les jornades de comunicació Fòrum 10 de Puig-Reig durant el pròxim mes de novembre. Serà la 32a edició d’aquestes jornades, que any rere any, porten al Berguedà als periodistes catalans del moment.

Entre les entitats organitzadores, destaquen Ràdio Puig-Reig i les regidories de Cultura i Comunicació de l’Ajuntament de Puig-reig, que comptaran amb el suport de la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, el Consell Comarcal, l’Agència de Desenvolupament del Berguedà, el Col·legi de Periodistes de Catalunya i el Consell Audiovisual de Catalunya, entre molts altres col·laboradors.

Les quatre sessions programades tindran lloc el divendres 3 de novembre (20 h), el divendres 10 de novembre (20 h), el divendres 17 de novembre (20 h) i el divendres 24 de novembre (20 h) a  l’espai La Sala de Puig-reig.

Els convidats

Les jornades arrencaran el dia 3 de novembre amb la conferència 40 anys de Catalunya Ràdio. Els periodistes Kilian Sebrià i Isaac Vilalta seran els encarregats de dur a terme la xerrada.

Tot plegat continuarà el dia 10 de novembre amb la xerrada El Barça, història i vida, a càrrec de Ramon Besa, periodista esportiu i gran coneixedor de l’entorn blaugrana, i Enric Calpena, periodista i autor dels llibres El primer capità i En guerra.

El divendres 17 de novembre a la mateixa hora, Vicenç Lozano, periodista corresponsal de TV3 a Roma i autor dels llibres Intrigues i poder del Vaticà i Vaticangate, oferirà la xerrada Què hi ha darrere del Vaticà?

Ja per acabar, el divendres 24 de novembre, Toni Clapés, periodista i director de Versió RAC1, i Marta Romagosa, periodista de Catalunya Ràdio, faran la xerrada Informació i/o entreteniment i Eva Pomares, Directora General de Difusió de la Generalitat de Catalunya protagonitzarà la cloenda de les jornades.

El moderador i coordinador de les jornades serà com cada any, el periodista i director de Ràdio Puig-Reig, Josep Genescà.

X