Un parapentista ha resultat ferit en patir un accident a la vaga de Can Ballús, a tocar del polígon industrial de la Valldan. Els bombers han rebut l’avís d’un accident d’una persona que anava en parapent pels volts de les 11 del matí. Han activat quatre dotacions, que s’han desplaçat al lloc dels fets, una zona boscosa i de difícil accés.
Un cop a lloc, els cossos de rescat han comprovat que el parapentista estava conscient, però ferit. Amb l’ajuda de diversos efectius del Grup de Recolzament d’Actuacions Especials (GRAE) de Bombers, s’ha pogut rescatar l’accidentat i s’ha traslladat a una zona de fàcil accés, on l’esperava l’ambulància.
El personal del SEM han atès el ferit i l’han evacuat a l’hospital de Berga. Segons han confirmat fonts del SEM a l’Aquí Berguedà, l’accidentat ha estat traslladat en estat menys greu.





