Els Pastorets de Berga arriben al seu 125è aniversari amb novetats importants. L’Agrupació Teatral La Farsa, l’entitat que els organitza, ha presentat el nou equip de direcció, format per quatre actrius. Són Maria Corominas, Anna E. Puig, Laia Coma i Sònia Ferrer.
Compromís amb la igualtat
En un comunicat, la Farsa reivindica que «aquest relleu femení és un reflex del compromís de l’entitat amb la igualtat i l’aposta pel talent intern».
Les quatre directores agafen el timó amb l’objectiu de «continuar el camí recorregut els últims anys, posant el focus en la consolidació del projecte, la renovació artística i la participació del jovent«.
Any d’efemèride
El 125è aniversari dels Pastorets de Berga no serà només una fita simbòlica, sinó que es commemorarà amb un ampli ventall d’actes i novetats al llarg de la temporada, que es donaran a conèixer pròximament. L’efemèride vol ser una celebració col·lectiva de la cultura popular i del teatre amateur, i una mirada cap al futur amb noves energies.
Els assajos dels Pastorets de Berga començaran properament per tal de celebrar com cal aquest aniversari de tota la ciutat.





