El concurs gastronòmic centra l’atenció de la Festa del Bolet a Guardiola de Berguedà

Aquest cap de setmana s’ha celebrat la Festa del Bolet a Guardiola de Berguedà. Un dels actes que va aplegar més gent va ser el concurs gastronòmic. Un dels membres del jurat, Narcís Naudí, col·laborador del programa de TV3 ‘El Club’, explicava a Ràdio Berga que li ha agradat molt l’experiència.
Entre els plats, es van poder veure farcellets de llom amb bolets i patates farcida, entre d’altres menús molt elaborats. En aquest sentit, una altra de les membres del jurat va ser Cristina Puig, col·laboradora també del programa de TV3 ‘El Club’, es va mostrar sorpresa l’originalitat dels plats.
Al llarg del dia es van fer altres actes com un esmorzar boletaire, una demostració de puntes al coixí i activitats per als més menuts. La festa es va acabar amb una xocolatada popular i amb una exhibició de Dansa del Ventre.