Ràdio Berga ha dedicat més de trenta hores de transmissions a la cobertura en directe de tots els actes de la Patum. La programació especial ja va començar dimarts, amb la Patum de la Llar Santa Maria de Queralt, i va acabar al final de la Patum completa de diumenge, a quarts de quatre de la matinada.
Una vintena de professionals i col·laboradors de Ràdio Berga han participat en les transmissions. Durant les Patums completes, aquesta emissora va comptar amb les veus de Pere Artigues, a la narració; Jordi Torrabadella i Xavi Rosiñol, a la plaça; Fermí Riu, a la publicitat; Anna Costa, al balcó dels convidats; Aurora Rodríguez, a l’empostissat dels músics, i Jaume Fíguls, a la recepció de correus electrònics i missatges sms. A més, Ricard Codina i Marc Clotet van participar en el control tècnic, Maite Flores va narrar el lliurament dels títols de patumaire; Berta Francàs va ser a la Patum infantil completa, i Ferran Bertran, a la Patum de lluïment de diumenge.
Divendres, set nens i nenes del Club dels Matiners van explicar per la ràdio el desenvolupament de la Patum infantil. Van ser Àfrica Puig, Iris Garcia, Maria Corominas, Guillem Arnedo, Sergi Arnedo, Joan Bertrans i Glòria Santaeulàlia.
A més, i per tercer any consecutiu, la Patum de Ràdio Berga es va poder sentir per internet arreu del món. El nombre d’oients de les transmissions a través de la xarxa s’ha triplicat respecte l’any passat, tot i que aquesta vegada, per primer cop, els internautes també podien seguir la transmissió de la Patum amb imatges a través de dos portals d’internet.
Al llarg de les transmissions, l’emissió a radioberga.cat va permetre establir comunicació amb oients de tot el món, des d’Itàlia fins al Japó, i en molts indrets de Catalunya.
El web de Ràdio Berga ha batut tots els rècords de visites durant la Patum. Gairebé 4.000 persones s’han connectat a radioberga.cat al llarg de la setmana de Corpus, això ha permès que, per primera vegada, el web de Ràdio Berga superi les 10.000 visites mensuals, quan encara falten quatre dies perquè acabi el mes. A més, unes 500 persones ja s’han descarregat els resums de la transmissió que hi ha penjats a internet.
Des de la reinauguració d’aquesta emissora el 2006, la transmissió de la Patum per Ràdio Berga ha guanyat premis de Ràdio Associació de Catalunya, d’Òmnium Cultural i de l’Associació Catalana de Premsa Comarcal.

