La Coral de l’Escola de Música de Berga i la Coral Càrmina presentaran una obra de Brahms al concert de Setmana Santa

La Coral Càrmina, de Barcelona, i la Coral de l’Escola Municipal de Música de Berga protagonitzaran demà, divendres, el tradicional concert del Divendres Sant. Serà a les 7 de la tarda a l’església de Sant Pere de Berga.
En aquest concert de Setmana Santa les dues corals, sota la direcció de Gorka Sierra, presenten una de les obres més significatives de la tradició musical que és ‘Ein Deutsches Requiem’ de Johannes Brahms, més conegut com ‘Un Rèquiem Alemany’, per a cor mixt, soprano i baríton solistes, dos pianos i percussió, una versió que dóna molt protagonisme al cor.
Hi participaran els alumnes de la coral, i també professorat de l’escola de música de Berga. Com a solistes vocals, Mònica Zuzama, soprano solista i professora de cant del centre; Jordi Sabata, baríton i solista, director de la banda; els professors de piano Montserrat Gabarrós i Marcel Escarré; i el professor de percussió David Cadafalch.
Es tracta d’un dels concerts més importants que la coral ha fet en els últims dos anys, i que la Coral de l’Escola Municipal de Música de Berga presentarà aquest divendres a la ciutat amb una de les corals catalanes de més prestigi: la Coral Càrmina.