El Cor Giovinetto es classifica per a la final d”Oh Happy Day’

El Cor Giovinetto, format per nois i noies de Puig-reig, Gironella, Berga i Casserres, té a tocar poder-se proclamar guanyador del concurs ‘Oh Happy Day’ de TV3, que busca la millor coral de Catalunya. Aquesta setmana, ha aconseguit classificar-se per a la final del concurs després de dues brillants actuacions. La primera d’elles ha estat ‘Hey Soul Sister’ de Train. El jurat ha valorat positivament l’execució de la cançó i l’evolució del grup.

A la segona part del programa, Giovinetto s’ha atrevit amb Arrels del grup Esquirols. En aquesta ocasió, el jurat ha destacat la transformació del grup durant les diferents gales i els diferents riscos que han pres interpretant cançons ‘fora de la seva zona de confort‘. Daniel Anglès, membre del jurat, ha tornat a remarcar que Giovinetto és ‘el cor ‘Oh Happy Day”.

La final, en directe, el dissabte 28 a les 21.55 per TV3

‘Oh Happy Day’ s’acomiadarà de l’audiència el proper dissabte amb la gran final. És l’única de les gales que s’emet en directe i es deixa de banda l’opinió del jurat ja que el guanyador el decidiran els espectadors a través dels vots que es podran fer a través de la pàgina web del programa. El cor més votat es proclamarà vencedor de l’edició del 2015 i podrà realitzar una gira internacional de concerts per Budapest, Cardiff i Salzburg com a premi. El Cor Giovinetto haurà de competir amb els altres dos cors finalistes, el Quartet Mèlt i Jarks.

Amb tot, Giovinetto arriba a la gran final amb un lleuger avantatge respecte els seus competidors gràcies al gran suport que reben setmana rere setmana a través de les xarxes socials. De fet, aquesta setmana i, pràcticament també, totes les passades ha estat el cor més comentat a través de la xarxa pels internautes.

Convidats al musical ‘Mar i Cel’

Preparant-se per a la gran final del concurs, dijous passat, el Cor Giovinetto va tenir l’oportunitat d’actuar al musical ‘Mar i Cel’ de Dagoll Dagom que s’està representant al Teatre Victòria de Barcelona. Els de Puig-reig van poder interpretar una de les cançons del musical juntament amb la resta de l’elenc de la funció i, a més, ‘ABC’ dels Jackson 5, la cançó que van representar durant la setena gala d’Oh Happy Day’.

X