L’Agència de Desenvolupament del Berguedà posarà en marxa noves accions formatives que beneficiaran 176 persones a l’atur i 36 persones treballadores. L’objectiu és lluitar contra l’atur i afavorir la creació de llocs de treball a través de la formació.
L’Agència de Desenvolupament ha programat un total d’11 accions formatives adequades a les oportunitats del mercat de treball, que permeti a les persones a l’atur tenir les competències necessàries per reiniciar una carrera professional de futur o retornar a la formació reglada.
Quines són les accions?
Per una banda, es realitzaran 2 accions formatives amb certificat de professionalitat dirigides a persones en situació d’atur en les especialitats d’Atenció sociosanitària per persones dependents en institucions socials (2 grups) i Operacions auxiliars de serveis administratius i generals.

I per últim, s’oferiran 2 cursos de formació continua a persones treballadores en actiu que permeti als treballadors adquirir competències en la resolució de conflictes i en primers auxilis.






