Davant la previsió de plugims i temperatures baixes per a diumenge a la tarda, l’Aquí Berguedà ha decidit traslladar el Debat amb Pizzes que s’havia de fer a la plaça de Sant Pere al Cine Catalunya (c. Major, 35). El debat començarà a les 19 h, i compta amb la col·laboració dels Castellers de Berga.
Hi participaran Montse Venturós (CUP), Jordi Sabata (JxB), Ramon Camps (ERC), Abel Garcia (PSC), Joan Torres (BeC), Joan Antoni López Noguera (PP) i Daniel Fàbregas (Decidim). El candidat de Ciutadans, Juan José Olaya, ha declinat la invitació. Acabat el debat, hi haurà una degustació de pizzes a càrrec de Vidalba Pizzes a la Plaça.
Preguntes de la ciutadania
Els candidats debatran en una primera part sobre les polítiques municipals del mandat que ara acaba i sobre les principals propostes que plantegen per al que ve. En una segona part, cada candidat podrà dirigir una pregunta a un dels seus rivals i, finalment, hi haurà les preguntes de la ciutadania. Un grup de berguedans, de diferents barris i sectors socials, podran formular als caps de llista diferents preguntes d’interès.
El moderador del debat serà el periodista de l’Aquí Berguedà Marc Canturri. El temps de les intervencions es controlarà amb cronòmetres que el públic podrà veure a la pantalla en tot moment.