Telecomunicacions, Puig-reig

Puig-reig, tip dels talls de cobertura que pateixen els clients de Movistar

Puig-reig, tip dels talls de cobertura que pateixen els clients de Movistar

Els clients de Movistar que viuen a Puig-reig pateixen talls de subministrament gairebé cada mes des de fa dos anys. Aquest novembre passat n’han viscut un altre, que va començar divendres 22 i es va allargar fins la nit del dilluns següent.

El nou tall ha augmentat el malestar dels veïns, que cada cop que s’hi troben fan pressió perquè l’Ajuntament hi faci alguna cosa. L’alcalde, Josep Maria Altarriba, ha explicat a l’Aquí Berguedà que “s’hi pot fer ben poc, perquè no hi ha manera de trobar un interlocutor que assumeixi responsabilitats”.

El moment més greu de dos anys de lluita va ser l’estiu del 2018. Aleshores el poble va quedar sense cobertura Movistar durant 21 dies seguits. Les queixes dels veïns, i sobretot dels comerciants, van ressonar més que mai durant aquell episodi i el sac dels cops va ser l’Ajuntament. “Els talls suposen greuges econòmics molt importants per negocis que tenen contractat el servei. Sense connexió moltes botigues no poden acceptar els pagaments amb targetes i això és un trasbals pels comerciants, però també per als clients”, constata l’alcalde.

Movistar llança pilotes fora

La gota que ha vessat el got ha arribat aquest mes: Movistar ha dit a l’Ajuntament que el problema no és seu, sinó de la infraestructura que utilitza, que és cedida per una altra companyia. “A la gent això els és igual. Entenem que és un problema que han de solucionar ells”, ha dit l’alcalde, que també ha intentat –sense èxit- contactar amb l’altra operadora.

L’Ajuntament recomana que cada client obri una incidència cada vegada que hi hagi un tall de subministrament. L’alcalde ho ha justificat: “Potser si veuen que hi ha 400 incidències obertes en un cap de setmana decideixen fer-hi alguna cosa”.

ajuntament de puig-reig Cobertura Josep Maria Altarriba Movistar Telefonia

Estic amb tu

Comentaris