Les travesses el col·locaven com un dels favorits per manar al campionat d’Espanya d’enduro i la competició ha confirmat els pronòstics. El berguedà Lluís Gonfaus ha estat un dels grans dominadors de la primera cita de l’estatal d’enduro en categoria Júnior 125cc 2T. Ell i Alex Puey, l’altre gran favorit per endur-se el títol, han mantingut un frec a frec apassionant, aquest cap de setmana a Puerto Lumbreras (Múrcia), que finalment s’ha endut Puey.
És tot just la primera cita d’un campionat que es disputarà en quatre jornades més per tot l’Estat. A Múrcia, però, Puey va adjudicar-se la sessió de dissabte i també la de diumenge, de manera que suma 25 punts cada dia i se situa com a primer líder de la general, amb 50 punts. Lluís Gonfaus, això sí, no ha perdut pistonada en cap moment i ha pujat al segon esglaó del podi cada dia, de manera que suma 22 punts per sessió i també és segon a la general, amb 44. Per darrere, Alfredo Pellicer i Manuel Alejandro Fumero s’han repartit el tercer i el quart lloc en les dues primeres proves de la temporada i estan empatats a 38 punts a la general.
La pròxima cita del campionat serà a Santiago de Compostel·la, a Galícia, l’últim cap de setmana de maig. Al juny, els pilots es desplaçaran a Infiesto (Astúries); al setembre, a Irañeta (Navarra); i a l’octubre tancaran la temporada al Berguedà, a Olvan.





