Pren força la hipòtesi de l’agressió intencionada a Josep Maria Isanta durant les festes de la Patum del 2005. El relat dels diferents testimonis situen la ganivetada mortal en mig de diverses baralles de les que van intentar fugir els germans Isanta i altres joves.
Ni el germà de Josep Maria Isanta, que ha declarat avui, ni els testimonis que van ser més a prop de l’agressió no han pogut identificar l’autor de la ganivetada mortal. El que si han explicat és que un grup d’unes vint persones va perseguir Josep Maria Isanta fins acorralar-lo en un cotxe aparcat a prop del bar Kati. Un dels testimonis ha explicat juntament amb Isanta escapament dels agressors fins a adonar-se de la ferida a l’abdomen que li va causar la mort.
També ha testificat avui Jordi Isanta que ha explicat com el seu germà es va implicar en la baralla multitudinària per protegir-lo a ell. Jordi Isanta ha identificat Santiago Sánchez Pachón i Pablo Enrique Mendez, aquest darrer li atribueix un cop de puny al seu germà. Tot i així, ha reconegut tots els acusats com a membres del grup agressor.
Els testimonis que han declarat fins ara han identificat diversos atacants, però cap de moment ha pogut concretar qui va ferir Josep Maria Isanta.


