Ja fa dies que tenim temperatures altes, temps d’estiu, una estació de l’any que ens arriba aquest cap de setmana. Començaran també les vacances escolars. I per tant, coincidint amb tots aquests factors, és l’època d’obrir les piscines municipals d’estiu. Aquest cap de setmana ho faran, per exemple, les de Berga i la de Gironella.
A Berga, aquest dissabte, 20 de juny, s’obren les piscines municipals (a tocar del pavelló) i també la piscina del Parc del Lledó. Els preus són: l’entrada d’un dia costa 3 euros per als adults, i 2,25 euros fins als 16 anys. Pel que fa l’abonament de temporada, val 53 euros pels adults, i 35 per als infants i joves fins a 16 anys.
A Gironella, també aquest pròxim dissabte, 20 de juny, s’obre la piscina. S’han fet algunes millores a les instal·lacions, sobretot a algunes zones de la gespa que estaven en mal estat. El preu de l’entrada d’un dia a la piscina de Gironella no varia respecte l’any passat i si que pateixen una lleugera pujada els abonaments de temporada i de quinze dies.
I a Gironella, no només s’ha fet alguna remodelació a la piscina municipal sinó també al pavelló, coincidint amb el final de temporada del futbol sala. En aquest sentit, s’ha polit tot el parquet, que presentava algunes fissures i obertures, i s’ha fet una neteja a fons de la pista. La previsió és que els treballs estiguin enllestits del tot de cara als tornejos d’estiu de futbol sala que es faran a principis de juliol.
FOTO: Piscina de Gironella / AUTOR: Ajuntament de Gironella

