Les obres de la pujada de Cal Parraqué, al barri vell de Berga, ja han començat i canviaran la imatge d’aquesta zona

Les obres d’adequació de la baixada de Cal Parraqué, de Berga, ja estan en marxa. És un dels projectes de millora de la via pública inclosos en el Fons Estatal d’Inversió Local, i en aquest cas s’han de renovar els serveis, refer les voreres i pavimentar de nou el carrer. Segons la presidenta de l’Associació de Veïns del Capdamunt de la Vila, Roser Farràs, era una necessitat aquesta remodelació.
Aquesta obra permetrà deixar acabat tot l’eix del nucli antic format per aquest carrer, el carrer i plaça de Santa Magdalena, el carrer i plaça de l’Om, el carrer de la Pietat i el carrer Castellar del Riu. Els treballs s’allargaran fins l’octubre o novembre però un cop acabats s’hi guanyarà molt, malgrat les molèsties amb què es puguin trobar durant aquests mesos els veïns, com ara talls de trànsit i eliminació temporal de places d’aparcament.
L’empresa adjudicatària de les obres de remodelació de la baixada de Cal Parraqué de Berga és Pasquina i l’import dels treballs és de 196.500 euros.