Ràdio Berga produeix un programa musical per COM Ràdio

Ràdio Berga produeix un dels espais de la programació d’estiu de COM Ràdio, la xarxa d’emissores que ha encetat aquest dilluns la seva programació d’estiu i que s’emet per les freqüències de l’emissora arreu del país i per les més de 120 emissores municipals consorciades que reben el senyal via satèl·lit.
La programació, que finalitzarà el 30 d’agost, inclou l’espai musical ‘Els més sonats’ produït i realitzat des de Ràdio Berga per Màrius Romero. El programa s’emetrà els divendres (a partir del proper 24 de juliol) d’1 a 3 de la matinada.
La música en català és la gran protagonista de l’espai tal i com ha explicat l’editor i presentador del programa, Màrius Romero: «volem que la música en català sigui la gran protagonista de l’espai, on hi caben les noves formacions i les seves darrers cançons així com els grups pioners i consolidats que continuen al món professional. També hi ha espai pels que malauradament, amb els anys han quedat enrera. La música en català té un gran potencial i una trajectòria que cal posar en valor».
A Ràdio Berga, el programa s’emetrà els diumenges d’11 a 1 del matí.
COMRàdio manté durant l’estiu la columna vertebral de la seva graella amb noves veus al capdavant dels programes i amb més protagonisme de les emissores municipals. Mataró Ràdio, Olesa Ràdio, Ràdio Berga, Ràdio Arenys de Munt, Ràdio Cornellà, Ràdio Molins de Rei, Ràdio L’Hospitalet, Ràdio Municipal de Terrassa, Ràdio Manlleu i El Prat Ràdio participen a la producció de programes.
FOTO: L’equip de COM Ràdio