El FS Gironella comença la temporada enfrontant-se al recent ascendit Burela

Demà dissabte, comença la lliga de futbol sala femení al pavelló municipal de Gironella amb el primer partit entre el Construcions Queralt Gironella i el Club Deportivo Burela. Per al partit de demà, l’equip del berguedà té el dubte de la seva capitana Anna Costa, que va patir un petit accident de trànsit fa vuit dies i serà dubte fins a l’últim moment. La resta de l’equip es troba al complet a disposició de l’entrenador, Xavier Passarrius. El partit serà el debut en competició oficial de Míriam Arana amb els colors del Gironella i l’estrena de la portera Noe Guerrero des de que va rebre el títol de millor jugadora de la lliga, guardó que lluirà durant tota la temporada.
L’equip català arriba a aquest debut a la lliga amb bones sensacions després d’haver guanyat els cinc partits que ha jugat aquesta pretemporada, tots ells contra equips catalans.
L’equip gallec acaba de guanyar aquesta setmana la Copa Gallega, de manera que s’enfrontaran el campió de la copa catalana i de la gallega. El Burela arriba en la seva primera experiència a Divisió d’Honor, després de l’ascens de la temporada passada. Destaca la seva jugadora internacional brasilera Raquel Souza, que ha fitxat procedent de l’Atlètic de Madrid.
Recordem la cita. Demà, dissabte, futbol sala de màxim nivell a Gironella. El partit es jugarà a partir de 2/4 de 8 del vespre, al pavelló municipal.