El FS Gironella comença la temporada amb una victòria davant el Burela

El Construccions Queralt Gironella ha començat la nova temporada a Divisió d’Honor amb bon peu. Les noies de Xavier Passarrius es van imposar dissabte al Burela per 4 a 0. Van marcar Berta Velasco, que va fer dos gols i és, per ara, la màxima golejadora de la competició, i Anna Bosch, mentre que l’altre gol se’l va fer en pròpia porta l’equip gallec, que acaba de pujar a la màxima categoria estatal del futbol sala femení. Tot i l’incontestable resultat, el tècnic del Gironella, Xavier Passarrius, destaca que el Burela no va ser un rival fàcil.
Però imposant un alt ritme de joc, gràcies a les rotacions, el Gironella va saber pressionar l’equip gallec. El gol en pròpia porta, que posava el marcador 3 a 0, deixava força tocat l’equip visitant, que va trobar especialment a faltar un dels seus fitxatges més importants de la temporada, la brasilera Raquel Souza, que era baixa per sanció.
Tot i el bon resultat de dissabte, Passarrius no vol que es desfermi l’eufòria i avisa que la temporada serà molt llarga, ja que tot just s’ha jugat el primer partit i per endavant queden 33 enfrontaments més. L’objectiu de les berguedanes és clar: no patir fins l’últim moment com l’any passat i anar partit a partit.
Per complir-ho l’entrenador del Construccions Queralt Gironella destaca que s’ha fet una plantilla àmplia, amb quinze jugadores de les quals només dotze entren en la convocatòria de cada jornada. Per això, totes hauran de treballar per guanyar-se un lloc.
Amb aquesta victòria, el Futbol Sala Gironella comença la temporada situant-se segon a la classificació de Divisió d’Honor. A part de La Rioja Diamante, que no va jugar, és l’únic equip que no ha encaixat cap gol i Berta Velasco, a més de ser la màxima golejadora, forma part del cinc ideal de la jornada.