Horrorland revalida el distintiu com a millor parc del terror d’Europa. El parc de Cercs ha estat un dels grans protagonistes dels Scare Awards, els premis més prestigiosos del món del terror al continent. A banda del premi al millor parc, Horrorland també s’ha endut el premi a ‘Millor animació de carrer’.
Els Scare Awards són valorats per una associació formada per diferents experts del món del terror, l’oci i l’espectacle. El premi s’atorga enguany de manera telemàtica degut a les circumstàncies actuals. Hi havia 90 nominats repartits en 16 categories diferents.
Horrorland estava nominat juntament amb altres 5 parcs d’Europa. Tots ells amb pressupostos que multipliquen més de quatre vegades la inversió del parc situat a Cercs. El jurat ha decidit guardonar el parc català destacant la innovació, la tecnologia i l’alt grau de satisfacció del púbic visitant.
Per primera vegada, el primer parc del terror de la península, ha rebut el premi a la “Millor animació de carrer” gràcies a la creativitat dels seus espectacles, la qualitat del vestuari, el maquillatge i el bon ús de la pirotècnia i els efectes especials.
12 premis en 2 anys d’existència
Horrorland ja acumula 12 guardons en tant sols dues temporades. Uns reconeixements que David Moreno, un dels directors del parc, ha valorat molt positivament: “Estem realment emocionats: aquest tipus de premis donen sentit a la nostra feina i ens animen encara més a seguir fent una cosa molt bonica, que és crear experiències que fan molt feliç a la gent i això és el que més ens omple”.
Actualment Horrorland està pendent de l‘evolució i estat del COVID-19 per prendre decisions sobre la seva obertura i corresponent operativa per aquesta temporada 2020.