Bergacomercial sortejarà vals de 500 i 200 euros per gastar en botigues de moda i centres d’estètica de la ciutat

La unió de botiguers i comerciants de Berga, Bergacomercial, ha llançat una campanya enfocada al sector de la moda i les estètiques. L’han batejat com a Bergamoda 2020 i se centra en sectors que “més han patit les conseqüències de la Covid-19” i que “pateixen amb més intensitat fugues de compra fora de la comarca”.

A la pràctica, la Bergamoda es tradueix en un gran sorteig de vals de compra, del 9 al 25 de novembre, a les botigues associades de Bergacomercial. Durant aquests dies, les botigues de l’associació, siguin del sector que siguin, recolliran tiquets de compra per tal de fer el sorteig de la Bergamoda. En concret, se sortejaran 4 vals de compra de 500 euros per gastar, exclusivament, en botigues de moda associades a la UBIC i 5 vals de 200 euros per gastar, exclusivament, als centres d’estètica de la unió de botiguers.

D’aquesta manera, tots els establiments de la UBIC hi participen recollint tiquets, però els beneficiaris d’aquests premis seran els sectors citats anteriorment. La Bergamoda enceta unes setmanes en què la unió de botiguers vol llançar diverses iniciatives de dinamització, pensant en la dinamització comercial del Nadal.

X