Dissolta una macrofesta il·legal en una masia de Viver i Serrateix. Els Mossos van enxampar ‘in fraganti’ 105 persones reunides a la casa rural, la nit de dissabte a diumenge. Els participants van ser identificats i denunciats pels agents, que van rebre l’avís per part d’un veí de la zona que va assegurar haver vist uns 30 vehicles en un descampat. Un cop al lloc dels fets, els Mossos n’hi van comptar 35.
Alguns dels vehicles van intentar escapar-se, però també van ser aturats. A banda de les 105 denúncies per incomplir les restriccions de la Covid-19, els Mossos van detenir dues persones per un delicte contra la salut pública, van denunciar administrativament un conductor que, en ser aturat mentre s’intentava escapar, superava la taxa d’alcohol permesa, així com també a tres persones més que van ser denunciades penalment perquè superaven els 0,60mg/l. També hi va haver tres denúncies per no portar el cinturó mentre fugien i una per conduir un vehicle que no havia passat l’ITV. A banda, hi van haver cinc denúncies per tinença de substàncies estupefaents i dues denúncies per falta de respecte als agents de seguretat.
Els Mossos van destinar sis patrulles i una furgoneta dels ARRO a l’operatiu, que va començar minuts abans de la mitjanit de dissabte i es va allargar fins el migdia de diumenge.