El berguedà Lluís Gonfaus s’ha proclamat subcampió d’Espanya d’enduro en categoria Júnior 125cc 2T. Aquest cap de setmana es va disputar l’última prova del campionat d’Espanya, a Santiago de Compostel·la, però el cert és que el pilot de Berga tenia el subcampionat força encarrilat gràcies a una temporada on ha estat un dels habituals al podi.
A Galícia, Alex Puey va fer els deures i va ratificar-se com a campió d’Espanya. Puey s’ha mostrat absolutament intractable durant tota la temporada: només ha cedit tres punts a Infiesto, a principis d’estiu; la resta de proves, les ha guanyat. Per la seva banda, Gonfaus va ser tercer en la prova de dissabte i quart, en la de diumenge. I els punts li serveixen per consagrar-se còmodament en la segona posició final, amb 187 punts (a 38 del campió, però amb 27 de marge respecte al tercer classificat).
El cap de setmana a Santiago de Compostel·la també ha servit perquè el campió absolut, Josep Garcia, posi la cirereta del pastís a una temporada per emmarcar. Garcia ha guanyat les dues proves en categoria Scratch i tanca la campanya amb ple de victòries i com a campió incontestable.