Berga patirà canvis en el trànsit aquest cap de setmana

El proper cap de setmana, els dies 6 i 7 d’octubre, hi haurà canvis i alteracions del trànsit a la ciutat de Berga a causa de la celebració de la mostra Bergabolet i les festes del carrer del Roser.
L’ocupació del passeig de la Indústria pel recinte firal de la Bergabolet obligarà a traslladar les parades del mercat setmanal de dissabte al final del Vall, a tocar del parc de bombers. Per això, es tallarà el trànsit en aquesta zona del passeig de la Indústria fins a la rotonda de l’ambulatori. Com a via alternativa, els cotxes hauran de passar pel carrer Marià Obiols i seguir pel carrer Castellar de n’Hug fins arribar al carrer Mestre Pedret. Des d’allà es podrà accedir en sentit invertit a la rotonda de l’ambulatori o tornar al passeig de la Indústria en direcció a la plaça Guernica.
Pel que fa al recinte firal de la Bergabolet, instal·lada al llarg del passeig de la Indústria, no s’hi podrà aparcar durant tot el cap de setmana, però sí que s’hi podrà circular amb el cotxe.
Dissabte també es tallarà el trànsit al carrer del Roser des de les 2 del migdia fins a les 2 de la matinada amb motiu de la celebració de les festes del carrer. La circulació estarà tallada i no es podrà aparcar des de l’accés de la plaça de la Creu fins a la cruïlla dels carrers Rasa del Canyet i Comte Oliba. També s’invertirà el trànsit al carrer Fra Frederic des del passeig de les Estaselles fins al carrer del Roser. La carretera de Sant Fruitós també restarà tallada al trànsit, des del carrer Sardana fins al carrer del Roser, mentre que el carrer Gran Via mantindrà la seva circulació habitual des del carrer Comte Oliba.
Una altra de les zones que patirà afectacions serà el passeig de la Pau, que acollirà el castell de focs d’artifici i la cremada de la falla. Diumenge, des de les 6 de la tarda a les 11 de la nit, no es podrà accedir a la plaça de la Creu. També es mantindran tallats i es prohibirà l’aparcament al carrer del Roser fins al carrer Cervantes i a la Gran Via, des del Cervantes i fins al carrer Barcelona.