First Stop

Comunicació

El Consell Comarcal enforteix el vincle amb els ajuntaments per facilitar l’atenció al ciutadà

El Consell Comarcal enforteix el vincle amb els ajuntaments per facilitar l’atenció al ciutadà

El Consell Comarcal del Berguedà continua la seva adaptació al món de les tecnologies. L’ens ha obert nous tràmits en línia les darreres setmanes i ha millorat la xarxa que conforma amb els ajuntaments per facilitar l’atenció al ciutadà. Aquest divendres la consellera d’Administració General, Montserrat Badia, el tècnic informàtic, Marc Fitè, i la cap de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà del Consell Comarcal del Berguedà, Pilar Baz, han presentat tots aquests avenços en atenció al públic.

D’entrada, el Consell ha començat a treballar amb els ajuntaments de la comarca -i viceversa- per estalviar desplaçaments al ciutadà que no viu a Berga. De fet, divendres passat, 13 d’abril, l’ens ja es va reunir amb els diferents ajuntaments on es presta l’atenció al ciutadà per tal d’enfortir aquest entramat. “Fins ara la gent que vivia fora de la capital havia de desplaçar-s’hi cada vegada que volia fer algun tràmit relacionat amb el Consell. Ara, en canvi, en la majoria de casos ho podrà fer a través d’internet o bé per mitjà del seu ajuntament”, ha explicat la consellera Badia.

A tall d’exemple, els berguedans ja poden reservar cita a través del web del Consell Comarcal amb diversos serveis com el d’atenció al consumidor, atenció a les dones o atenció psicològica. Només cal connexió a Internet per poder reservar quin dia i hora vols que t’atengui aquell servei que necessites. Aquesta eina de reserva de cites s’anirà ampliant amb tots els serveis que ofereix l’ens.

El descompte del Túnel del Cadí també es pot aconseguir en línia

El tràmit per demanar el descompte del Túnel del Cadí també compta amb un apartat específic dins el web del Consell Comarcal. Durant el 2017, per exemple, es van realitzar més de 10.000 tràmits presencials a les oficines del Consell Comarcal del Berguedà. Ara, en canvi, gràcies a les noves possibilitats interactives del web de l’ens, també es podran agilitzar alguns dels tràmits per obtenir el descompte des de l’ordinador de casa. L’objectiu, ha dit la consellera Badia, és “evitar molts d’aquests desplaçaments i donar facilitats al ciutadà”.

atenció al ciutadà Consell Comarcal del Berguedà Marc Fité Montserrat Badia OAC Oficina d'Atenció al Ciutadà Pilar Baz

Comentaris