Carta d’agraïment de la família de Marc Sabata Serra “León”

La família de Marc Sabata Serra ‘León’, el bomber berguedà que va morir la setmana passada a Astúries després de patir un greu accident escalant, ha fet arribar una carta a l’Aquí Berguedà on agraeix les mostres de suport i l’escalf rebut en els darrers dies. Diu així:

Després de la cerimònia de diumenge passat, la família del Marc Sabata Serra voldríem agrair totes les mostres de suport i recolzament que hem rebut des del primer moment. Ens reconforta molt veure com tanta i tanta gent us estimeu el Marc: ell seria molt feliç veient com tots us vàreu reunir al seu voltant per acomiadar-lo i donar-nos escalf.

También queremos agradecer todo el calor humano que recibimos en Oviedo. Gracias a Fernando y Beatriz para no dudar ni un segundo en dejarnos un piso que fue nuestro refugio en la ciudad. Al equipo médico que rescató a Marc en la montaña, con el mismo Fernando al frente y los bomberos Rafa y Pablo. A los médicos del hospital HUCA de Oviedo que lucharon por la vida de Marc: Odiaya, Vicki, Camilo, M. José, Raquel y el neurocirujano que lo operó, Dr. Kevin Piña, que nos dio tantas esperanzas. Y al equipo de enfermería y auxiliares que lo cuidó en la UCI 6 del hospital, especialmente a Chus, Begoña y Eva que nos mimaron mucho en esta situación tan difícil y nos dejaron estar al lado de Marc hasta el final.

Per últim, volem agrair amb tot el cor, el suport que vàrem rebre dels amics que van venir fins a Oviedo. A la Isabel i al Rafa de Jaca i als set àngels que van venir sense dubtar des d’aquí i que van ser els nostres puntals mentre érem tots junts al costat del Marc: Maria Alsina, Ricard Balaguer “Riki”, Ricard Calmet, Jordi Contreras, Jordi Fernàndez, Pere Muixí i Pere Serral. Gràcies de tot cor, de part nostra i del Marc. Us estimem molt.

El Marc sempre estarà present en tots aquells que vàrem tenir la sort de creuar-nos en la seva vida. Ara també estarà present en 3 vides que ha pogut salvar amb els seus òrgans i que sense conèixer-los els ha donat una segona oportunitat. Així era el Marc… Ajudant desinteressadament, sense presumir i discretament.

Gràcies a tothom.

Família de Marc Sabata Serra “León”.

X