La Patum de la Llar Santa Maria de Queralt estrena una guita grossa nova i la restauració dels cavallets

Els alumnes de l’escola d’educació especial de la llar Santa Maria de Queralt han celebrat la seva Patum. La festa es va desenvolupar amb èxit, tant per l’assistència de públic, com pel bon paper que han fet els nens i nenes. Els assajos van donar els seus fruits. La directora del centre, Marta Merino, explica a Ràdio Berga les sensacions dels joves abans de començar els salts de Patum.
Merino fa un bon balanç de la Patum de la llar d’enguany, que va estrenar aquest any una nova guita grossa i va lluir els cavallets restaurats. Una Patum rodona, que va comptar amb una quarantena de músics. Sergi Cuenca, director de la banda de l’Escola Municipal de Música de Berga.
Els joves de la llar Santa Maria de Queralt viuen la Patum amb il•lusió i intensitat, com també el públic que la segueix de prop i les persones que col•laboren amb la festa. És el cas de Josep Freixa Nyaco, que és vestidor de plens.
Veïns de la zona, pares, i patumaires van assistir de públic a la celebració.