David Font és el nou director de l’Agència Catalana de Turisme. L’alcalde de Gironella i president del Consell Comarcal del Berguedà substitueix en en càrrec a Xavier Espasa, que s’hi ha dedicat els últims set anys.
Tot i el nomenament, Font ja va anunciar fa setmanes que té la intenció de presentar-se a la reelecció el maig del 2019 i s’intueix que vol compaginar les tasques de director de l’Agència amb les d’alcalde del seu poble. El que sí que té previst deixar és la presidència del Consell Comarcal del Berguedà, però encara no s’ha decidit qui serà el seu successor i el relleu no té data.
Font, de 38 anys, és llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses per la UPF, ha cursat estudis en Assessorament en Productes Financers, i en Lideratge i Governança Local, i és banquer en excedència. En la vida política, és alcalde de Gironella des del 2010 i, actualment, és un dels homes forts del PDeCAT, ja que presideix el partit a la Catalunya central i forma part de la nova directiva encapçalada per David Bonvehí.